top of page

זהירות!! אני פצצה מתקתקת!

עודכן: 16 בדצמ׳ 2019

זהירות!! אני פצצה מתקתקת!

אני אולי נראה לכם תמים, אבל כדאי לכם מאד להיזהר ממני. ויש לכך הרבה סיבות, את חלקן אציג להלן.

1. אני לא מחוסן נגד חצבת! יתכן שחליתי בילדותי ויתכן שלא. אינני יודע. משרד הבריאות לא שולח אותי להיבדק אם אני מחוסן (טבעית או מלאכותית), אני בגיל מספיק מבוגר כך שבטוח שלא קיבלתי את שתי המנות שמבטיחות הגנה מלאה (אולי קיבלתי את הראשונה, אבל גם זה לא בטוח), ומשרד הבריאות גם לא שולח אותי להתחסן, כך שאם וחס וחלילה אדבק בחצבת, הרי שאני עלול להדביק הרבה מאד אנשים שיפגשו אותי לאחר שנדבקתי ולפני שאדע שאני חולה. לכן אני מודיע לכל מכריי בצער – אין יותר חיבוקים; אין יותר נישוקים; אין יותר עלייה משותפת במעלית או עמידה משותפת בתור לסופר.

אגב, כדאי לשים לב – יחד עמי יש עוד מיליונים, כך שאני לא הפצצה המתקתקת היחידה...

2. ולגבי חיסון השפעת לשנת 2019-2018, אני לא מתכוון ללכת להתחסן בו גם אם הוא "נגד ארבעה זני שפעת, מקנה הגנה רחבה מאד ונחשב לבטוח". חוץ מזה, אני לא נמצא בתוך רשימת המומלצים להתחסן, כך שאם וכאשר אחלה בשפעת (טפו-טפו-טפו), אני מזהיר כבר עכשיו את כל הסובבים אותי – אין יותר חיבוקים; אין יותר נישוקים; אין יותר עלייה משותפת במעלית או עמידה משותפת בתור לסופר. ניתוק מוחלט! אגב, יש עוד כמה כמוני שמסתובבים חופשי ללא אישורי חיסון כלשהם, והם עדיין לא נתפסו, כך שכדאי ל כ ו ל ם להיזהר!

יתכן שגם את נגיפי ה"עכברת" אני נושא עמי בגאון, לאחר שהות ממושכת בפארק הירדן החשוד, עדיין (אחרי שלושה חודשים מההתפרצות האחרונה) כמזוהם בעכברת. ולא – אם יש לכם חיסון נגד כלבת בתוקף זה ממש לא עוזר! חתלתלת? – אולי...

3. כל הנ"ל הוא עדיין ה"כסף הקטן", שיחלוף בוודאי בשבועות הקרובים כאשר הפאניקה הבריאותית תשקע. אז שימו לב לזה: עד השנה האחרונה הייתי עבריין מוצהר וגלוי, במשך כמעט עשרים וחמש שנה, כאשר נמנעתי מלשלוח את ילדיי לבית הספר, וזאת ללא אישור כלשהו ממשרד החינוך. ואם לא ידעתם, ע"פ אחד המנכ"לים לשעבר במשרד (ד"ר דורון מור) – [ציטוט חופשי] "ילדי החינוך הביתי עלולים להכין פצצות בבתיהם – מי ישמור עלינו מפניהם?". לכן, כדאי לכם מאד לא להסתודד עם עבריינים כמוני, משום שאתם עלולים להיכנס לתוך הרשימה השחורה של "הם" שמכינים בימים אלו במשרד החינוך (או התרבות, או הבריאות, או אולי אפילו במשרד לעניינים אסטרטגיים).

4. אבל גם זה עדיין קטן לעומת הפעילות האקטיביסטית שלי בעשרים השנים האחרונות בנושא ברית המילה, במסגרתה אני מנסה עוד פעם ועוד פעם לחסל את העם היהודי מבסיסו. על פי הטוקבקיסטים המצויים, אני "ערב-רב", "יהודי מתבולל", ספק בכלל אם אני יהודי, ובטוח שאני גייס חמישי ושליחו המיוחד של היטלר לפתרון הסופי. מקומי בברלין ולא כאן, אף בחורה יהודייה לא תרצה לעולם להקים משפחה עם בניי בעלי הערלה (רחמנא-ליצלן), כך ש... חבל על הזמן. לכן אם תפגשו אותי ברחוב – עדיף שתעברו לצד השני ולא תאמרו לי אפילו שלום. מצלמות האבטחה מסביב מתעדות כל התוועדות של אזרחים מַמְרִים (בטח של "זקן מַמְרֶה" כמוני), ולא כדאי לכם להיכנס יחד עמי לרשימה השחורה של "הם- הלא- באמת- יהודים" שנבנית בימים אלו (מה בימים אלו – כבר עשרות שנים רבות) במשרד לשירותי דת.

5. ואם כל זה לא מספיק – עדיף שלא תגלו שום קשר עמי, משום שאני מה שנקרא "סססמולני", שזה בימים אלו ה"אחר האולטימטיבי". אחרי "חוק הלאום" וערב "חוק הנאמנות בתרבות", אתם לא באמת רוצים להצטרף לרשימה של המשת"פים שעושים הכל כדי להרוס את מדינת ישראל מבפנים. דבריה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר מבטאים זאת היטב: "התקופה האחרונה הביאה עמה לא רק חוקים חדשים, אלא גם מילים חדשות: משילות, נאמנות, התגברות... [קיים] שיח לעומתי, שפוצע ומצלק את הרקמה החברתית המשותפת, מסמן ומתייג. מי לנו, מי לצרינו. אם יש מי שנאמן, אז יש גם מי שבוגד? גיס חמישי?".

6. אבל גם אם לא תפגשו אותי ברחוב או במגרש המשחקים, אתם עלולים לפגוש אותי, ושכמוני, במרחבי הרשת, למשל כאן, ב"פייסבוק". וזה כבר ממש מסוכן! רעיונות רדיקלים (ונגיפים) כמו שאני מפיץ עלולים לחסל את מדינת ישראל בכל רגע, וחשוב לעצרם בהקדם. אפשר לעשות זאת למשל ע"י עצירת מקורות המימון. אמנם הקרן החדשה לישראל לא מממנת אותי כרגע (גם-כך הם נמצאים תחת התקפה יום-יומית), אבל ייתכן (כך כותבים אחדים מהטוקבקיסטים) שהמימון שלי מגיע ממקורות אחרים בחו"ל, אשר מנסים לחסל את מדינת ישראל בדרכים שונות ומשונות (כולל במגיפות, אבל לא רק). בכל מקרה, כדאי לבדוק. בינתיים אני יכול לספר לכם את הגרסה שלי: אין לי מימון מלבד הפרנסה שלי ושל זוגתי (שלצערי לא מספיקה בדרך כלל) והתרומות שאני מקבל מפעם לפעם כאן: https://www.patreon.com/ranikasher

בקיצור – שומר נפשו ירחק – ממני באופן אישי, אבל מרבים אחרים שכמותי, שפושעים וחוטאים אולי רק בחלק מהרשימה הנ"ל, ואולי בפשעים חברתיים חמורים אף יותר (אם בכלל יש כאלו...). כל אלו שמעזים לצאת נגד הזרם, כמוני.

אין ספק שהשיח המפלג שמקדמת ממשלת נתניהו בשנים האחרונות מצליח, לא רק ברשתות אלא במציאות היומיומית שלנו. השאלה היא איך מחזירים אותו לשיח פלורליסטי וליברלי, אשר נותן לכל אחד במה, מבלי לתייג אותו מיד כ"הם" לעומת "אנחנו".

אני לא יודע את התשובה. אני אמנם פעיל מאד כאן בפייסבוק, ואני אמנם מבטא לעתים קרובות דעות קיצוניות, וברור שלא צריך להסכים עם כל מה שאני חושב, אבל יעידו קוראיי וקוראותיי שאני מקפיד על דיון שקט ומכבד, גם כאשר קופצים לי הפיוזים, וגם כאשר הפער האידאולוגי רחב ועמוק.

אולי זו ההתחלה. זה קשה אבל אפשרי.

אם יש לכם הצעות נוספות להנמכת להבות הקיטוב – מוזמנים להעלות אותן כאן! הרוסים אורבים לנו מעבר לפינה ודואגים כל הזמן להעלותם 😉

‏רני כשר‏ (‏‎Rani Kasher‎‏)

תוספת עריכה: אחרי תשע שעות שהפוסט הזה היה באוויר, הוספתי תגובה על התגובות שקיבלתי, ופתחתי לשם-כך פוסט חדש, כאן: https://www.facebook.com/rani.kasher/posts/2150603575203587

להלן הטקסט:

כפי שחששתי, התגובות על הפוסט שהעליתי הבוקר (https://www.facebook.com/rani.kasher/posts/2150382375225707), חלקן לפחות, מבטאות בדיוק את הדאגה שלי מהפלגת ומהשיח המתלהם.

למרות שהנושא של הפוסט היה "פלגת" ו"קטבת", רוב התגובות נוגעות לנושא ה"חיסונים", וחלקן אף מאשימות אותי באשמה הנוראה מכל בימים אלו: שאני מתנגד לחיסונים.

אבל מי שיקרא היטב את מה שכתבתי, יכול לראות שאין שחר לטענה הזו.

העליתי טענה שמשרד הבריאות, בהמלצותיו הרשמיות, לא כולל אותי ואנשים כמוני (אני בן 57) כמועמדים לבדיקה אם אני מחוסן לחצבת, וגם לא שולח אותנו להתחסן. גם לגבי השפעת, אנשים כמוני אינם נכללים בתוך הסל המומלץ לחיסונים. זאת למרות שבפוטנציה, אני עלול להדביק הן בחצבת והן בשפעת, הרבה יותר מילד בן 3 או 5 שהולך לגן כל יום. יתכן שהטענה שלי לא רצינית, יתכן שהיא לא נכונה. מה שתפס את העין של כמה מהמגיבים ש"יש כאן מישהו ששואל יותר מידי שאלות" ולכן יש סיכוי שהוא "מתנגד חיסונים", ולכן בואו מיד נשתיק אותו.

אז אני מבקש את כולם להירגע. מותר לשאול שאלות וחשוב לשאול שאלות. ואני קורא לכל ההורים וההורים לעתיד - שאלו שאלות כל הזמן!!!

אתם עומדים להקים משפחה - שאלו אם בכלל צריך להתחתן, ואם כן אצל מי ואיך בדיוק (ואל תשכחו שלעתים גם צריך להתגרש).

אתם עומדים לקבל תינוק חדש למשפחה - בדקו ובחרו האם צריך לעשות בדיקות הריון, ואם כן אילו, ומתי ואצל מי.

בררו ובחרו היכן אתם מעדיפים את הלידה - בבית חולים, במרכז לידה (כרגע לא חוקי), בבית, בלב היער? בים? לבד או עם מילדת? עם רופא או עם רופאה?

בררו ובחרו מתי כדאי לחתוך את חבל הטבור, בררו אם צריך וכדאי לעשות ברית מילה לתינוק. בדקו את שגרת החיסונים המיועדת לילדכם ובררו ובחרו מה מתאים לכם (ולתינוק) ומה לא מתאים. ואם מתאים - מתי עדיף ומתי לא עדיף. בדקו אם כדאי לחבר בין חיסונים או אולי להפריד - הכל נמצא בידיכם והכל זו החלטה שלכם!!

בדקו מהי הנקה, למה היא חשובה ומה הן האלטרנטיבות. בדקו אם כדאי לקנות מיטת תינוק או עדיף להגדיל את המיטה שלכם ולהפוך אותה למיטה משפחתית.

הכל, הכל הכל (הכל כבר אמרתי?) בידיכם, ואתם, ורק אתם, צריכים לבחור מה לעשות.

לא ההורים שלכם, לא המסורת שלכם, לא השכנים, לא הרופאים ואנשי המדע ולא פקידי הרווחה. לא הקב"סים ולא חברי המועצה של הרשות בה אתם גרים. ובטח לא חברים כאלו ואחרים בפייסבוק (כולל אני!).

אתם יכולים וזכאים לבדוק ולבחור הכל. אל תאמינו למי שאומר לכם: "זו הבחירה הנכונה היחידה" משום שאין כזו. וזה כולל את התרופות שאתם לוקחים, המזון שאתם אוכלים, החיסונים שאתם נותנים לילדיכם, החינוך, הזוגיות, היחס לסביבה, היחס לטכנולוגיה - הכל!!

הכל כבר אמרתי?

ואם אתם נקלעים לשיח מתלהם - הרגיעו את הרוחות והתרחקו. הזכירו לעצמכם שאתם אלו שאחראים - לא השכנים, לא המומחים ולא הממסד - רק אתם!

זו אגב האג'נדה הבסיסית של קהילת "באופן טבעי", ואם אתם רוצים לשמוע דעות לא קונבנציונליות, אתם מוזמנים לאתר כאן: www.beofen-tv.co.il, האתר הקהילתי בן ה-18 של קהילת "באופן טבעי", שאני זכיתי להיות אחד ממקימיה. הדיונים שם לא מתלהמים (כמעט תמיד!), ולמרות האוריינטציה הברורה של "באופן טבעי" - אפשר לשמוע שם גם דעות אחרות.

ושוב, רק להזכיר לכולנו - אנחנו אחראים באופן מלא על החיים שלנו ושל ילדינו, ולא כדאי לתת לאף אחד אחר את האחריות על כך. יש לנו את האחריות, יש לנו את הסמכות, וכמובן אנחנו אלו שנשא בתוצאות.

76 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page