top of page

קשה מאוד להבין

קשה מאד להבין את הדחיפה האובססיבית של המדינה (ושל כל מדינות העולם) לחיסון הקורונה.

קשה להבין משום שכל הנתונים היבשים אמורים לשלול זאת:

1. מגיפה שמתפשטת בעולם אבל לא גורמת לתמותה עודפת משמעותית.

2. מחלה שיש עבורה טיפולים שונים שמקטינים מאד מאד את הסיכון להידרדר ולמות (אבל הרשויות מסרבות להכיר בכך).

3. מחלה שפוגעת בעיקר באנשים מבוגרים ובעלי מערכת חיסון חלשה (נוטלי תרופות) (אבל הרשויות מסרבות להתרכז בהגנה עליהן בעיקר).

4. חיסון ניסיוני שלא מונע המשך הדבקה ויעילותו האמיתית נמוכה הרבה יותר מה-95% המדווח.

5. חיסון ניסיוני שנבדק זמן קצר בלבד, ולכן אין מידע על תופעות לוואי מאוחרות.

6. חיסון ניסיוני שמיוצר בטכנולוגיה חדשה שמעולם לא נוסתה כחיסון על אוכלוסיות בריאות.

7. חיסון ניסיוני שפוגע באלו שמקבלים אותו הרבה יותר מהסיכוי הסטטיסטי שייפגעו מהקורונה (יותר מ-80% מהנדבקים כלל לא יודעים שהם חולים).

8. השקעה כספית גדולה מאד בפיתוח החיסון, הפסד כספי עצום למדינה ולאזרחיה כתוצאה ממדיניות הכלת ה"מגיפה".

9. פגיעה קשה מאד בבריאות הפיזית והנפשית של אזרחי המדינה כתוצאה מהמגבלות שאמורות "להילחם במגיפה".

10. פגיעה קשה בזכויות אדם בסיסיות, ניהול פוליטי וכושל של ה"משבר", יצירת מחנות בעם עד כדי מלחמת אחים ("החרדים לא נשמעים להוראות"; "הערבים ממשיכים לעשות חתונות ולגרום להדבקה"; "המפגינים השמאלנים בבלפור הם מדגרות קורונה"; כל מי שמסרב להתחסן פוגע בכולם ומרחיק אותנו מחזרה לחיים";...)

11. ועוד...

.

ועל כל זה, אתם מצפים שנאמין לכם שבשביל מחלה שהסיכוי שאפגע ממנה כל-כך נמוך, והחיסון ממילא לא משפיע על סביבתי, אני צריך לפגוע בבירור בבריאותי ולקבל באהבה את תופעות הלוואי?? ושימו לב לשכיחות הגדולה של תופעות הלוואי ה"קלות", ושימו לב שאין מידע כלל על תופעות לוואי מאוחרות וקשות.

ואם אני ממש רוצה להירגע, אז אומרים לי ש"אפשר בהחלט לקחת משככי כאבים ותרופות להורדת חום" כאילו לאמצעים אלו *אין* השלכות בריאותיות ותופעות לוואי.

.

כלומר, קח טיפול מונע פעם ראשונה; צפה לתופעות לוואי "קלות". קח טיפול מונע פעם שנייה; צפה לתופעות לוואי קשות יותר. ובכל מקרה, תמיד תוכל לקחת תרופות כדי *להתגבר* על תופעות לוואי אלו, ותרופות אחרות כדי להתגבר על תופעות הלוואי של תרופות אלו, ותרופות אחרות כדי להתגבר...

.

הא, ובינתיים שכחת שנכנסת לכל התהליך הזה אדם בריא לחלוטין עם סיכוי קטן מאד לחלות בקורונה, אם נזכור ש"תוצאה מאומתת" לא אומרת שאתה חולה, אלא רק שנמצא בגופך רצף גנטי בכמות קטנטנה שלא משפיע כהוא-זה על בריאותך.

.

.

אבל אם נזכרים בתכנית של אירגון הבריאות העולמי "לחסן את כל העולם בכל החיסונים הקיימים עד שנת 2030" (כולל בחיסונים שעדיין לא יצאו, ובטוח שלא מעט יהיו זמינים מתוך מאות רבות שנמצאים כרגע בפיתוח) - ברור לחלוטין לאן אנחנו הולכים.

.

וזו גם הסיבה מדוע מכפישים ומביישים את אלו שמסרבים להשתמש בשיטה החדשה של הגדרת הבריאות "אם אתה לא לוקח חומרים שמיוצרים ע"י חברת תרופות כדי למנוע מחלה או כדי להחלים ממחלה אתה לא יכול להיחשב כבריא, לא גופנית ולא נפשית!". כלומר, הבריאות כיום תלויה בחומרים מלאכותיים שהמציאו באמצעות המדע המפואר, וכל מי שנמנע מהשימוש בה הוא "מתנגד חיסונים" או "מכחיש מדע", אבל בעיקר "מסכן את סביבתו בהחלטותיו ההזויות".

.

אני באמת מקווה ששטיפת המוח הזו, שגורמת לכולנו נזקים קשים בכל התחומים, תצליח להיחסם ע"י אנשים שנותר להם שכל בקודקודם, ולא יהיו מוכנים להיכנס לתוך האטרף החרדתי הזה, שבאופן ברור ומיידי גורם לנזקים חמורים, הן אישית והן ציבורית.

.

בריאות!!

.

מאמר שכתבתי על אג'נדה 2030 בחיסונים כאן: https://www.vaccines-facts.info/post/agenda_2




23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page