top of page

חדש! הספר "חיסונים - עובדות בלבד!" יצא לאור

עודכן: 15 באוג׳ 2023

חיסונים הם אחת ההמצאות החשובות ביותר של האדם המודרני, ולמעשה אנו משתמשים בהם באופן שגרתי כבר שנים רבות. הממסד הרפואי חוזר וטוען שוב ושוב שכל החיסונים המומלצים על-ידו הכרחיים, יעילים ובטוחים, ובמקרים רבים כופה הממסד את החיסונים על תינוקות וילדים, וכן על מבוגרים.


האם אכן קיימת הצדקה רפואית, מוסרית וחברתית להשתמש תמיד בכל החיסונים?


הספר בוחן לעומק ולרוחב את ההיסטוריה ואת המדע העומדים מאחורי מדיניות החיסונים, את ניגודי העניינים והשאלות לגבי המחלות נגדן מחסנים (שברובן נעלמו כמעט לגמרי עוד לפני הכנסת החיסונים) והמחלות הכרוניות שהתפתחו בעשרות השנים האחרונות במקביל להתרחבות תכנית החיסונים, ומעלה חשש כבד לחוסר האיזון שבין התועלת שבמניעת מחלות אלו לבין הנזקים הבריאותיים ("תופעות לוואי") שגורמים החיסונים. המחקרים המדעיים הלא-ממסדיים מראים שבריאותם הכוללת של ילדים שלא קיבלו את חיסוני השגרה טובה הרבה יותר מאלו שהתחסנו בכל החיסונים המומלצים, והממסד המדעי מתעקש לא לחקור שאלה זו, כנראה משום שהוא יודע את התשובה, ואינו מוכן לפגוע במעמד החיסונים.


כל אדם, בעיקר אם הוא הורה לילדים, חובתו לבחון היטב את הבחירות הרפואיות שלו, משום שרק כך יוכל לעשות את הבחירה המיטבית עבורו ועבור ילדיו. אנו מקווים שהספר "חיסונים – עובדות בלבד!" יוכל לעזור לכם להחליט ולבחור בחירה מושכלת ומיטיבה לבריאותכם ולבריאות יקיריכם!


הספר "חיסונים – עובדות בלבד!" כולל 760 עמודים ויותר מ-3,800 מקורות, והוא מקיף את הנושאים העיקריים שקשורים בחיסונים. בשל אורכו מחולק הספר לשני כרכים. החלק הראשון מספר על ההיסטוריה והפוליטיקה של החיסונים, כולל ניגודי העניינים וטיב המדע שמאחורי החיסונים, וכן סוקר את המגפות העיקריות במאה השנים האחרונות, מספר על מקרים של דליפת נגיפים ממעבדות מחקר בעולם, מספר על אירועי חיסונים בעולם, וכן דן בהיבטים המוסריים והתקשורתיים של החיסונים. הכרך השני מפרט את בטיחותם ויעילותם של כל חיסוני השגרה, מספר על הניסויים הקליניים, על היכחדות המחלות הזיהומיות עוד לפני הכנסת החיסונים, על חסינות העדר, על מחקרים של מחוסנים מול לא מחוסנים, וכן על בריאות ללא חיסונים וחלופות אחרות לבריאות.


אפשר להתרשם מהתוכן של הספר כאן. בנוסף אפשר לקרוא את קובץ הטעימות שהכנתי מהכרך הראשון כאן.


מחיר הספר (על שני הכרכים שלו) הוא 180 ₪. דמי המשלוח בדואר רשום – 30 ₪. אפשר גם לאסוף אצל מתנדבים ב"נקודות חלוקה" בארץ. נקודת החלוקה הקרובה לביתכם תימסר עם הזמנת הספר.

לקניית הספר שלחו וואצאפ לטל' 050-5751581. התשלום בביט או בפייבוקס לטלפון זה, או בהעברה בנקאית לחשבון על שמי בבנק מזרחי טפחות מס' 556138 בסניף מס' 487, או במזומן אם במקרה תרצו לאסוף את הספר בכפר גלעדי.


אני מקווה שהספר, שמציג את "הצד השני" מול הצד הממסדי, יעזור לכל מי שיקרא אותו לעשות בחירה מושכלת לגבי חיסון ילדיו.


291 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page