top of page

אתם עדיין מאמינים להם?

כמו המחקרים הקליניים של החיסונים עד-כה, גם המחקרים הקליניים של חיסוני הקורונה אינם נאותים. וזה נכון אצל כל החברות שהגיעו או מתקרבות לקו הסיום.

.

אבל לא רק שהמחקרים הקיימים אינם נאותים, ברוב המקרים הם כלל אינם קיימים עדיין, ויש חשש כבד שגם לא יתקיימו.

.

לכל חיסון יש את החסרונות שלו. אצל חלקם אין קבוצת פלסבו אמיתי. אצל חלקם אין סמיות כפולה. רובם אורכים זמן קצר מידי. כולם מוגבלים בייצוג קבוצות מוגדרות באוכלוסייה (מחלות רקע, תרופות רקע, אתניות, רגישות לגורמים אלרגניים, מצבים גנטיים מסוימים). כולם מוגבלים בייצוג מגוון גילים מספק.

יש חשש שכולם לא יסתיימו בזמן המיועד משום שקבוצת הפלצבו תתבטל לאחר שהנבדקים יקבלו את החיסון.

כרגע לאף אחד אין אישור FDA קבוע ונאות (אלא אישור חירום זמני בבלד), ובישראל אין לאף חיסון אישור ישראלי קבוע ונאות.

אצל כולם החברה המפתחת את החיסונים אחראית גם על ביצוע הניסויים הקליניים ועל דיווחי אמת (וכל האמת!). אצל כולם (מלבד מודרנה שלא הוציאה מעולם מוצר לשוק) יש היסטוריה של הסתרת מידע ופגיעה מכוונת או לא מכוונת בציבור הצרכנים, ופיצויים מצטברים של עשרות או מאות מיליארדי דולר.

אף אחת מהחברות המייצרות את החיסונים איננה אחראית משפטית על פגיעות שייגרמו כתוצאה מהשימוש במוצר שייצרה (ובכל זאת מוכרת בכסף גדול את החיסונים למדינות).

.

אבל אנחנו עם של "סמוך", לכן אנחנו סומכים על המומחים מהממשלה ומחברות התרופות שאומרים לנו "החיסון יעיל ובטוח", ואילו את המומחים שאומרים שלא הוכח (עדיין) שהוא יעיל בטוח אנחנו לא שומעים משום שהם מסכנים את שלום הציבור ולכן קולם מושתק ומצונזר...

.

אתם עדיין מאמינים להם???



4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page