top of page

מי עדיין מאמין?

רן לוי מ"ישראל ניוז" חושף את השקר הגדול של משרד הבריאות בנוגע למספרי ה"מאומתים".

.

ועל בסיס המספרים האלו הממשלה מחרבת לנו את החיים.

.

למעשה, בכל יום שמספרים לכם על 8,000 נדבקים חדשים, מדובר למעשה במאות בודדות של נדבקים חדשים. כך למשל, "על פי הנתונים, ביום 31/12 נדגמו 33.380 נבדקים שכוללים בדיקות החלמה, סקר ונבדקים חדשים, מתוכם 32.797 בדיקות שבוצעו לנבדקים חדשים וסקר. מתוך אותם בדיקות התקבלו 1.948 תוצאות חיוביות שהן 5.9% אחוז. אך שימו לב לנתון זה. מתוך 1.948תוצאות אלו, רק 233 הן תוצאות חיוביות שהתקבלו מנבדקים שנבדקו בפעם הראשונה. אני חוזר על הנתון: 233 תוצאות חיוביות ועל סמך נתון זה הוחלט סגר טוטאלי".

.

"היינו במגמת ירידה באלו שיצאו חיוביים בבדיקה לפני הסגר ועכשיו אנו חווים עליה במספרים בעקבות הסגר, מה שראינו בכל אחד משני הסגרים הראשונים. אם קיימת הדבקה היא מתקיימת בחללים סגורים, בעיקר בבית המגורים מפני שבני הבית חיים אחד ליד השני בחלל סגור שוב, אם קיימת הדבקה, שם היא מתקיימת. ומה עושים ראש הממשלה ושריו שאין להם דבר וחצי דבר עם ידע רפואה ומדע? סוגרים אותנו בבתים וגורמים במו ידיהם לעליה במספר של אלו שיוצאים חיוביים, ולעליה במספר המתאשפזים ויתכן גם לעליה במספר החולים קשה והנפטרים.

...

הנתונים שמשרד הבריאות מספק לנו ולשרים רחוקים מהמציאות ולא אומרים את האמת. קיימת החמרה בנתונים בעקבות ובגלל הסגר שעשרות רופאים ומומחים טענו כי הוא מסוכן ומיותר לחלוטין .

אני קורא מכאן לחברי כנסת ישראל, ממשלת ישראל וקבינט הקורונה לעיין בנתונים אותם ניתן להוריד מהאתר בקישור זה https://data.gov.il/.../dcf999c1-d394-4b57-a5e0-9d014a62e046

וכמו כן לבקש ממשרד הבריאות פירוט מדויק של נתונים, כמה נבדקו בכל יום, כמה מהם נבדקו בבדיקות סקר, בדיקות החלמה, כמה מאותן בדיקות היו חיוביות , גם כאן בחלוקה לבדיקות סקר/החלמה/נבדקים חדשים.

והכי חשוב אתם צריכים לשאול את משרד הבריאות, מדוע הם מסתמכים על בדיקות לא אמינות בכלל, שיצאו עליהן לא מעט עבודות על אי אמינותן ואפילו סמנ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו אמר עליהן כי על כל מקרה של אדם שיצא חיובי שהוא חולה ומדבק, יתקבלו 20-22 מקרים של אנשים שיצאו חיוביים, אך הם אינם מדבקים ואינם חולים".

[סוף ציטוט].

.

מי עדיין ממשיך להאמין למשרד הבריאות??

.



8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page