top of page

לא היינו רבים, אבל רבים מאד ראו אותנו.



.

עמדנו מול המשטרה בקרית שמונה, במעגל תנועה שהמה מכוניות (סגר עאלק) אשר היו בדרכם לקניות במרכז המסחרי הסמוך. ותראו איזו פריבילגיה יש לנו כאן בצפון, באיזה נוף ואוויר אנחנו מפגינים, גם בסגר!!

.

אמנם מעט שוטרים התייחסו אלינו, וממש כשהתקפלנו הגיעו שניים שבדקו מה עושים אזרחים שומרי חוק בלי מסכות, אבל יצאנו גם מזה בשלום.

.

אני חושב שהשוטרים נקלעו למצב שלא בשבילו הם התגייסו למשטרה.

ואם הם צריכים לשמור על הפרנסה שלהם ולעבור על המוסריות שלהם, הם נמצאים בדילמה אמיתית.

צריך לתמוך בהם לעמוד מול ההוראות הבלתי חוקיות בעליל שהם נדרשים אליהם, לדרוש שלא יכפו עליהם חיסונים או בדיקות, ולהזכיר לכולנו שהם בסך הכל כלי משחק בידי אלו שנותנים להם את ההוראות.

חלקם לא עומדים בלחץ ועושים דברים איומים. חלקם (הקטן, אני מאמין) עושה מעשים איומים כי הם איומים, אבל הרוב נקלע שלא מבחירתו למצב בלתי אפשרי, וצריך לתמוך בהם!

.

ומי שאין לו כוחות לנסוע לבלפור או ל"הבימה" כדי למחות, או שחושב שהמחאה בבלפור מפספסת את המטרה ומתמקדת במקומות הלא-נכונים, יכול לעשות זאת בקלות בכל מקום בו עוברות מכוניות, ולהציג בשלט ברור את השקפתו. ואם עושים זאת מול המשטרה וגם תומכים בשוטרים האומללים, זה בהחלט יכול לעשות טוב.

.

גם בבלפור יש קבוצה פעילה וקולנית, שנפגשת למרגלות מלון המלכים, ומפגינה נגד הונאת הקורונה וכמובן נגד כפיית חיסונים. אני מקווה שהקבוצה תגדל בכל שבוע ולבסוף תשתלט על כל הכיכר, משום שממילא עכשיו, עם הבחירות המתקרבות, הציפייה מביבי שיתפטר הפכה לעוד פחות רלבנטית, ומעתה זה כבר עניין פוליטי של בחירה בנציגים ראויים לכנסת.

.

אז להתראות מחר ובמשך כל הסגר בכל מקום בו תחליטו - להפגין ולהראות שאכפת לכם. אני מאמין שזה בהחלט עשוי לגרום לאנשים לחשוב ולבחון את עמדתם, ואולי אף להצטרף.

.

שבת שלום!!

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page