top of page

המועצה לביטחון לאומי סימנה את אוייבי העם הנוכחיים!


לידיעת כל מהססי החיסונים, קורונה בפרט או חיסונים בכלל - הפכתם לאויבי עם ישראל, וvמכון למחקרי ביטחון לאומי לקח על עצמו להילחם בכם!


עכשיו נראה אתכם מנצחים את הצבא החזק ביותר בעולם (בזמן שיש לכם ילד או ילדה שמשרתים באותו צבא בדיוק...).

.

המכון למחקרי ביטחון לאומי שם לו למטרה לקדם את החיסונים בישראל, משום שזה דבר טוב, לדעתם. ומי שמפריע אלו האזרחים שלא משתפים פעולה.

.

אבל כדאי בעיקר להקשיב לדבריו של פיטר לרנר מההתחלה.

"בעצם כל מה שהמדינה עשתה עד עכשיו בניהול המשבר הזה, זה היה לדחות את ההחלטות עד שיהיה חיסון שבדרך. בעצם מה שאנחנו רואים אבל עכשיו, זה שהדיסאינפורמציה והחוסר ודאות מהווים המכשול הגדול ביותר בעצם לממש את מה שהתכוונו אליו בתשעה-עשרה החודשים האחרונים".

.

אני לא בטוח ששמתם לב, לכן אביא את המשפט האחרון שלו שוב, כדי לנסות להבין למה הוא מתכוון.

"בעצם מה שאנחנו רואים אבל עכשיו, זה שהדיסאינפורמציה והחוסר ודאות מהווים המכשול הגדול ביותר בעצם לממש את מה שהתכוונו אליו בתשעה-עשרה החודשים האחרונים".

שוב.

"המכשול הגדול ביותר בעצם לממש את מה שהתכוונו אליו בתשעה-עשרה החודשים האחרונים".

.

אתם הבנתם את זה? בכל המהלך היתה כוונה (לחסן את כולם? להכניס את כולם למשמעת? מה??) ועכשיו, חלק מהאזרחים מקשיבים למידע אחר, שקרי (דיסאינפורמציה), ולנו לא נותר אלא להילחם בהם.

.

הקשיבו היטב לסיפא של דבריו של לרנר:

"כמו שאמרתי, הדיסאינפורמציה הם כנראה גלים של דיסאינפורמציה שהם בלתי נמנעים. אנחנו צריכים לייצר קמפיינים שמייצרים מנגד צונמי של אמת על מנת להילחם בהם".

.

ובאמצע הוא גם מתייחס ל"סרבנים".

"אני לא מסכים עם החברים שאמרו שלא צריך להשקיע בסרבנים. אני חושב ששמה צריך להיות מאד מאד אגרסיביים. מקמפיין גרילה. מ"ניים אנד שיים" [הכפשה וביוש של אנשים מסוימים], צריך להצביע על האנשים האלה שהם מסכנים את הציבור הכללי. מבחינה תקשורתית הם לא יכולים להיות קולות לגיטימיים, ולא משנה איזו השכלה יש להם. אם אנחנו החלטנו שכדי לצאת מהמקום שבו אנחנו נמצאים כמדינה, זו הדרך, עכשיו לדעת לתת את הכלים....

אנחנו כל השנים אומרים לאנשים 'תמדדו כמה צעדים אתם עושים, תדאגו לבריאות של עצמכם' - אנחנו צריכים להחזיר את השליטה הזאת קצת למערכת". [סוף ציטוט]

.

הבנתם?

הקולות המבקרים לא יכולים להיות לגיטימיים [מעניין איך תהפכו אותם ללא-לגיטימיים. תתפרו להם תיקים? תכניסו אותם לבגאז'? תשימו מתחת למכונית שלהם חבילת נפץ? תפיצו תמונות עירום שלהם?] משום שהם מסכנים את הציבור הכללי.

.

ושימו לב לשוס הגדול. במשך שנים המערכת הטיפה לציבור לקחת את הבריאות שלו בידיים. עכשיו הזמן לקחת בחזרה את הבריאות, כך שאנחנו נשלוט בבריאות האזרחים.

.

זהו!! אנחנו על הכוונת!!

.

"כל מי שלא יהיה מוכן לקבל את התרכיב הניסיוני (שאפילו לא זכאי להיקרא "חיסון") הוא אויב הציבור. אנחנו לא ניתן לו להציג את עמדתו. אנחנו נבייש אותו ונהפוך אותו ל"לא לגיטימי" (גם אם הוא רופא או מדען חיסונים בינלאומי), אנחנו ניקח חזרה מהציבור את האחריות על בריאותם משום שאנחנו יודעים מה טוב, ואם החלטנו ללכת על החיסונים (למעשה, תפרנו אל כל המגיפה הזו כדי להגיע לשלב הנוכחי) - שום דבר לא יעצור אותנו!!

הגענו לאייכמן. הפצצנו את הכור האטומי בעיראק. הבאנו את היהודים מאתיופיה וחיסלנו עוד אויבים רבים מחוץ לגבולות המדינה. האם לא נוכל לטפל גם באויבים מבפנים, אלו שמסכנים את התכנית שלנו???

.

חברים, עכשיו אני באמת דואג (ממש לא בציניות. באמת!!)

96 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page