top of page

אני רוצה להבין!

אני באמת רוצה להבין!

מה העילה לכך שהמדינה, או רשות מקומית, או מקום עבודה, או כל מוסד אחר, מנסים לשכנע אנשים להתחסן נגד הקורונה (או נגד כל מחלה אחרת)??

להזכירכם - החיסון הניסיוני יודע, לכל היותר, להפחית סימפטומים. אין מושג כלל האם הוא יכול לעצור את התפשטות הנגיף, ובוודאי אין שום מידע על תופעות הלוואי המאוחרות שלו מעבר לתקופה של חודשיים ימים.

והמדהים מכל - מדובר בפרוצדורה רפואית שלא אושרה עדיין בישראל בצינורות המקובלים של אישור תרופה או חיסון, כלומר, חיסון ניסיוני שלא אושר בישראל!

.

1. מדובר בפרוצדורה רפואית, ועל כל פרוצדורה רפואית חל חוק סודיות רפואית, המאפשר לאדם לשמור על פרטיותו כך שאף אחד לא ידע על בעיות רפואיות מהן הוא סובל. אם לדוגמא יש לי איידס ואסור לי לקחת את החיסון - האם עכשיו כולם ידעו זאת?

.

2. מדובר בפרוצדורה רפואית שבצידה סיכון, כמו כל פרוצדורה רפואית. האם רשות מקומית שמגרילה פרסים בין המתחסנים לוקחת את האפשרות שאדם ייפגע מהחיסון רק משום שהבטיחה 1,000 ש"ח פרס? האם הרשות תטפל במשפחתו עד סוף ימיהם?

.

3. כאשר לאדם אין אפשרות רפואית להתחסן, או כאשר אישה נמצאת בתחילת ההריון שלה - האם עכשיו הם יצטרכו להתפתל ולהצטדק מדוע הם לא מתחסנים רק משום ש"כולם מתחסנים"? האם הם יצטרכו גם לפרט בפני המפעל או החברה כדי שלא ישיתו עליהם סנקציות? האם אין יותר צנעת הפרט??

.

4. כאשר לאדם יש אידיאולוגיה "קיצונית" בה הוא לא מוכן להחדיר שום דבר מלאכותי לגופו. או שיש לו חרדות קיצוניות ממחטים ומזרקים. או שהוא חושש שאם יזריקו לו לגוף חומר כלשהו הוא עלול להפוך ל"איש-זאב". או שהוא לא מעוניין להשתמש בחומרים שנוסו על בעלי חיים...

האם אדם זה צריך להצטדק בפני המדינה או הרשויות או השכנים שלו? האם הוא צריך לספר להם את מכמני לבו? האם הוא צריך להסתכן בכך שייבישו אותו ויצחקו עליו משום שהוא "מאמין בשטויות"?

.

5. ואם אדם חקר ולמד והחליט שהחיסון מסוכן, ואין הצדקה רפואית לקחת את החיסון. ובואו נאמר שהאדם הזה הוא אימונולוג שעוסק בתחום כבר שלושים שנה. האם הוא צריך להיכנע ללחץ החברתי של המוסד האקדמי בו הוא עובד? האם למען "טובת הכלל" הוא צריך לעשות מעשה שעבורו הוא מעשה טיפשי ומסוכן רק כדי לשמור על עצמו בפני שיימינג או חלילה פיטורין? האם יקום האדם ויתוודא, או שיישאר שותק?

.

6. הפרוצדורה הרפואית שנקראת "חיסון" עולה כסף, גם אם מדובר בחיסון ניסיוני. ולא מדובר במעט כסף (אם עושים את המכפלות הנדרשות). מדוע המדינה והמוסדות הדוחפים את המתחסנים מוכנים להשקיע כל-כך הרבה כסף בפעולה שאיש לא יודע עדיין אם תעזור במשהו למישהו (שהרי כבר נאמר בפירוש שלא תהיינה הקלות בהגבלות לאחר החיסון), ולא ברור כלל מה עושה החיסון הניסיוני מלבד הקלה בסימפטומים.

.

7. אם ננסה לחשב את הכסף הרב שהמדינה משקיעה הן בחיסון הניסיוני והן ביחסי הציבור שלו - האם היינו יכולים לעשות משהו טוב יותר בכסף הזה לטובת מערכת הבריאות? ומי הולך לשלם את הכסף הזה שפתאום נשפך כמים מותפלים? התשובה - אני, אתה ואת, ובעיקר הילדים והנכדים שלנו...

.

8. האם יתעוררו מספיק אנשים כדי להפסיק את הטירוף הזה, או שבשלב כלשהו ה"שכנועים" וה"הסברה" יהפכו לביקורי-בית של שוטרים ואחיות???

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page