top of page
תמונת הסופר/תרני כשר

שערורייה גדולה

הבדיקות ל"אימות חולי קורונה" הן שערורייה גדולה.

הקשיבו היטב לדבריה של פרופ' שושי אלטוביה, ראש המחלקה למיקרוביולוגיה וגנטיקה מולקולרית בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית.

.

ה-PCR נועד לזהות רצף גנטי בתוך דגימה. ע"י הכפלתו מספר פעמים רב אפשר להביא אותו לכמות שניתן יהיה לזהותו. אם מזהים אותו במספר הכפלות של 25 ומטה, סימן שכמותו בדגימה מספיק גדולה כדי להצביע על-כך שהאדם ממנו נלקחה הבדיקה נדבק ו"חולה" (אם כי לא בטוח שהוא באמת חולה, כלומר לא בטוח שיהיו לו תסמינים של מחלה).

אם מגלים את הרצף הגנטי רק במספר סבבים גדול יותר, סימן שהעומס הנגיפי אצל האדם הנבדק מאד נמוך, וזה מורה על שאריות של נגיף, אולי מהידבקות בעבר. מספר הסבבים בישראל הוא 35 ולעתים אף 40. זה אומר שהאדם הנבדק יוצא "חיובי לקורונה" למרות שהוא כלל לא חולה, וכלל לא יכול להדביק.

.

בקיצור - הבדיקות נותנות תוצאות חיוביות כוזבות במרבית המקרים, וכל האסון שהממשלה מביאה עלינו מאז תחילת המגיפה מבוסס על מדע-זבל.

.

הקשיבו היטב ותבינו עד כמה ההונאה גדולה!!

.

המקור לסרטון זה ביוטיוב הוא בערוץ של שגיא הבר כאן: https://youtu.be/4OLTTcbk1Rs , והסרטון של פרופ' אלטוביה הוצא מתוך מפגש ארוך הרבה יותר של חברי מודל היגיון בריא, שנמצא ביוטיוב כאן: https://youtu.be/o1KQkr0qoP4



133 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page