top of page
תמונת הסופר/תרני כשר

ד"ר גירט ונדן בוש בראיון על סכנות חיסון הקורונה


מומחה בחיסונים מזהיר: אנחנו הולכים לקראת קטסטרופה בריאותית עולמית בגלל חיסוני הקורונה, וחייבים לעצור!!

גירט ונדן בוש Geert Vanden Bossche הוא אחד המומחים העולמיים הגדולים ביותר בתחום החיסונים (מבלגיה), אשר מילא תפקידים בכירים ביותר בחברות המפתחות חיסונים ובמקומות נוספים, כולל בקרן ביל ומלינדה גייטס ובמקומות נוספים.

בראיון הוא מזהיר שהחיסונים יגרמו ליצירת ואריאנטים הרבה יותר אלימים ממה שהיו עד כה, וזאת משום שהחיסון לא מונע הידבקות, ולמעשה "מכריח" את הוירוס לפתח זנים אלימים אלו כדי להמשיך להתפשט.

גירט מדגיש שהחיסונים אינם מונעים הדבקה והפצה, וזו תכונה פנימית שלהם ואין צורך לחכות עד שעובדה זו תתברר. הם לא! ובדיוק כמו אנטיביוטיקה, כאשר אומרים למי שלוקח אנטיביוטיקה לסיים את המנה גם כאשר הוא מרגיש טוב, כדי לא לאפשר לזנים אלימים יותר של חיידקים להתפתח, כך בדיוק עושה החיסון.

והמדינות שיסבלו הכי הרבה מהזנים האלימים הללו הן המדינות בהן חיסנו הכי הרבה אזרחים (ישראל, ארה"ב, אנגליה ועוד).

אבל מה שהוא אומר נוגע גם לכל אדם ואדם שקיבל את ה"חיסון" - אמנם ה"חיסון" גורם להיווצרות נוגדנים בכמות יפה, אולם נוגדנים אלו אינם אמצעי ההגנה החשובים של הגוף בפני הנגיף, אלא מגיעים מאוחר יותר כדי "לנקות את השטח". אמצעי ההגנה החשוב במערכת חיסון טבעית שפועל מיד (בתוך כשלושה ימים לאחר ההדבקה) אלו תאים לבנים מסוג "תאי הרג טבעי" (natural killer cells), אשר שייכים למערכת החיסון המולדת. תאים אלו אינם ספציפיים, ומזהים מגוון רחב של נגיפים זיהומיים. הבעיה היא שהחיסון מייצר נוגדנים ספציפיים, אשר "משתלטים" על תאי ההרג הטבעיים, כך שבזיהום נגיפי עתידי ע"י נגיף אחר או ואריאנט אחר של הקורונה, לגוף לא תהיה הגנה, משום שרק הנוגדנים הספציפיים יפעלו, והם לא יזהו את הנגיף החדש.

ונדן-בוש טוען שהחיסונים הללו אינם מתאימים לשימוש בעת מגיפה. הם לא הנשק המתאים, משום שאינם יכולים למנוע הדבקה, ולמעשה יגרמו לנזק גדול הרבה יותר, הן ברמת הפרט והן ברמת האוכלוסייה.

------------- הקשיבו היטב לראיון. למעשה מה שאומר ונדן-בוש לא חדש כלל, וכבר מההתחלה היה חשש מהחיסונים הללו לגבי תופעת ה-ADE (בניסויים בבע"ח אלו שהתחסנו נפגשו עם זן בר שונה במקצת והחיסון גרם להם לזיהום מוגבר ולקריסת מערכות מהירה). הוא מאשר זאת, אבל גם רואה את הבעיה הגלובלית, ודואג מאד לדורות הבאים, אשר יצטרכו להתמודד עם זנים הרבה יותר אלימים, אשר מתפתחים אצל אלו שהתחסנו בגלל נוכחות הנוגדנים החדשים בגופם.

מפחיד!!

6,336 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

2 comentarios


Dana Diamant
Dana Diamant
15 mar 2021

יש לינק למאמר עצמו?

Me gusta

Etienna Evenboer
Etienna Evenboer
13 mar 2021

כמה חבל שלא כולם התעוררו. לי לא היה ספק ומעולם לא פחדתי מהשפעת שניקראת קוביד 19,כן חוששת מהזריקה שבכלל אינה חיסון. לא מכניסה ראש בריא למיטה חולה!

Me gusta
bottom of page