top of page

כמה תהיות על הקורונה לקראת שבת

עודכן: 28 ביוני 2020

בבקשה, עזרו לי להבין. אני מנסה כבר מספר חודשים ולא מצליח!!


1. כאשר מגבירים את קצב הבדיקות, עולה גם מספר המאובחנים. נשמע לי הגיוני, אז מדוע זה הופך ל"חדשות"? הפסיקו לבדוק ולא יהיו חולים! עשו 100 אלף בדיקות ביום ותקבלו מאות או אלפי חולים! יש לכם אפשרות לשחק עם המספרים איך שאתם רוצים - העם יקבל את דבריכם "או סדר או סגר" כמו תמיד, כי השלטון רוצה ציות, והעם ייתן לו את זה!! https://bit.ly/374n2ho


2. כאשר אומרים "חולים א-סימפטומטיים" מתכוונים לכאלו שנמצאו חיוביים בבדיקה, אך לא הראו סימני מחלה. מדוע קוראים להם "חולים"? הרי גם לגבי שפעת וגם לגבי מחלות אחרות, אדם יכול לשאת את הנגיף או החיידק ולא להראות סימנים, וזאת משום שהוא פשוט אדם בריא. יש בגופנו מיליארדי נגיפים וחיידקים כל הזמן, האם אנחנו "חולים ללא תסמינים" גם במחלות נוספות? ואותה שאלה לגבי גורם המוות - אדם מת *עם קורונה* נחשב אוטומטית כאילו מת *מקורונה*, בעוד בחורה שקיבלה חיסון HPV ונהרגה מתאונת דרכים בשל פירכוסים והתעלפויות שנגרמו מהחיסון בזמן שנהגה, נחשבת כאילו נהרגה מתאונת דרכים, ואין כמובן שום קשר לחיסון. עולם הפוך... https://bit.ly/372gC2h


3. מדוע כאשר תלמידה אחת מאובחנת בקורונה בחטיבת ביניים, צריך לסגור את כל החטיבה? האם זו תלמידה כל-כך חברותית שיצא לה להיות בטווח של פחות משני מטר ללא מסכה עם כל בית הספר? וכך זה במקרים רבים נוספים (https://www.haaretz.co.il/news/education/1.8895513) בהם נמצא תלמיד או תלמידה אחת חולים (באמצעות בדיקה שהדיוק שלה הוא 5% בלבד!), וזה גרם לסגירת בי"ס עם מאות תלמידים.


4. מדוע, לאחר שכבר יודעים שילדים אינם נדבקים ואינם מדביקים וכמעט אינם חולים (https://bit.ly/2z6iZoj), ממשיכים להתייחס לחולים הפוטנציאליים בבתי הספר כאילו יש כאן סיכון פטאלי? לא יותר הגיוני לבדוק איך להגן על אוכלוסיות הסיכון מאשר לפגוע בכל האוכלוסייה בצורה כל-כך אנושה?


5. מדוע לאחר שאנחנו יודעים כבר ששיעור התמותה מקוביד-19 (שנגרמת מנגיף הסארס-קוביד19) הוא נמוך מאד בקבוצת הצעירים עד גיל 50 (0.05% בלבד, ע"פ הסי.די.סי https://bit.ly/3eT0kLP), שזה חצי ממחלת השפעת, מדוע ממשיכים לסגור בתי ספר ולבודד עשרות אלפי תלמידים מסכנים שהנגיף למעשה לא עושה להם כלום?


6. מדוע התקשורת ממשיכה לשתף פעולה עם השלטון היהיר והטיפש ובעיקר המסוכן שמתכוון להפוך את הדמוקרטיה השבירה שלנו לדיקטטורה? הרי כאשר חופש הדיבור ייפגע העיתונים יהיו הראשונים שייפגעו. האם העיתונאים פוחדים על פרנסתם? האם העיתונים נשלטים ע"י אינטרסים שקשורים לשלטון? https://bit.ly/309QzER. ואל תתבלבלו, פה ושם תמצאו כתבות כאלו, אבל שימו לב לרוח הכללית ולגב החזק שהתקשורת נותנת להחלטות הממשלה, ואיך העיתונאים נמנעים מלשאול את השאלות הקשות.


7. אני חושד שמשרד החינוך מעוניין לסגור את שנת הלימודים כבר עכשיו, ועושה הכל כדי למצוא חולים כדי שיהיה לו תירוץ לכך. השאלה היא "למה?" https://bit.ly/2Y0LMTK.


8. אני רואה שהציבור מתעורר. אני רואה שהרבה מאד הורים כבר מבינים שעשו עליהם סיבוב, ובעיקר מבינים שהולכים לעשות לילדיהם מעשים שונים מבלי ידיעתם או רשותם (בדיקות, חיסונים וכד'), ולכן הרבה נמנעים משלוח את ילדיהם לביה"ס (https://news.walla.co.il/item/3354207). אין ספק שתנועת ה"חינוך הביתי" לא ציפתה לקבל לשורותיה מסה כל-כך גדולה של הורים וילדים, שגם אם רובם עושים זאת מטעמים "זרים", בטוח שיהיו רבים שיראו כי-טוב ויישארו. ברוכים הבאים!!


9. וברוכים הבאים ל"מתנגדי החיסונים" החדשים, אשר רובם לא הצטרפו לתנועה משום שילדיהם נפגעו מחיסונים, כפי שקרה במרבית המקרים עד עכשיו, אלא משום שהם התחילו להבין איך פועל עולם החיסונים, מי דוחף לחסן את כולנו בחיסונים קיימים או כאלו שיומצאו בעתיד הקרוב (https://bit.ly/2MxBntq), איך אפשר בקלות לעגל פינות בניסויים הקליניים ע"י ויתור על שלב 1 בבעלי חיים, שימוש בנבדקים בריאים בלבד, אי-שימוש בפלצבו אינרטי לבדיקת בטיחותו של החיסון ועוד. כדאי לכם לעקוב אחר פרסום התקדמות פיתוח החיסונים, משום שכל הרעות החולות בתחום יקפצו לעיניכם בקלות. בינתיים אתם מוזמנים לתהות, כמו כולנו, מדוע סמנכ"ל הרפואה של החברה "מודרנה" הישראלי טל זקס וסמנכ"ל הכספים לורנס קים מכרו את מניותיהם בחברה בדיוק לפני שזו הכריזה על תוצאות מעודדות בניסויים לחיסון הקורונה שלה ומניותיה קפצו לשמיים. האם הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים? https://bit.ly/3dHbEL2


10. האם תנועת ההתנגדות לשחיתות השלטון תקפוץ מדרגה לאור החוק הדיקטטורי שמנסים לחוקק, ואשר יאפשר להשתמש בתואנת-שווא של הקורונה להגביל עוד יותר את זכויות הפרט שלנו, וייתן לראש הממשלה סמכויות נרחבות בלי לעבור את מסננת הכנסת? https://bit.ly/2z6iZoj


אכן, הרבה שאלות לקראת שבת, אבל אשמח לרעיונות מרעננים שיפתרו לפחות חלק מהחידות של פעולות השלטון בזמן האחרון. מילא הבושה יצאה לפנסיה, ומילא היהירות תפסה גובה, אבל כאשר גם ההיגיון מתאדה וגם החרדה היא ששולטת במרכז ההחלטות - אנחנו נשארים עם טעם מר מאד בפה לקראת שבת.


מישהו יכול להמתיק לנו את הסופ"ש? אפילו קצת?? בבקשה...


97 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page