top of page
תמונת הסופר/תרני כשר

הכירו בבקשה את המושג החדש – "חולים אסימפטומטים"

הכירו בבקשה את המושג החדש – "חולים אסימפטומטים", או "חולים ללא תסמינים".


לעתים קוראים להם "חולים לא מזוהים". הכירו אותם למשל בחבורת הצעירים הרוקדים שבתמונה. הם אולי נראים בריאים, אבל למעשה כולם "חולים ללא תסמינים" במשהו...


זה הולך כך - אתם בריאים לחלוטין, מרגישים מצויין, אבל ייתכן שאם תעשו בדיקה מיוחדת (עם אחוזים נמוכים להפליא של דיוק) יימצא שאתם למעשה חולים, משום שיש בגופכם נגיפים או חיידקים שעלולים לגרום למחלה בגופם של א.נשים אחרים.


כלומר, משתרשת בציבור, באמצעות משרד הבריאות ואמצעי התקשורת, התפיסה ההזויה שאדם יכול להיות חולה בלי להרגיש שהוא חולה. פעם קראו לאדם כזה "נשא", ואכן יש נשאי HIV או נשאי צהבת בי שמסתובבים בינינו בלי שנדע, וטוב שכך. יש גם כאלו שחולים במחלות כרוניות שונות, ואין לנו מושג שהם כאלו, וכמובן שכך זה צריך להיות – המצב הבריאותי של הזולת לא צריך לעניין אותי וזהו העסק שלו בלבד. אגב, קוראים לזה "חיסיון רפואי".


אבל עכשיו, לטובת "בריאות הציבור", חשוב פתאום לשלטון לדעת אם אדם נושא בגופו נגיפים או חיידקים (פטריות? חד-תאים? שאר מיני פאראזיטים?) שעלולים להדביק אחרים. זה קרה עד עכשיו מאז ראשית היווצרות בעלי החיים המורכבים – כל יצור חי כולל בתוכו גם חיידקים וגם נגיפים ועוד כל מיני אברונים שהיו פעם יצורים עצמאיים ועכשיו הם חלק אינטגרלי מגופינו. וזה כולל הרבה חיידקים ונגיפים פתוגניים, שעלולים לגרום למחלות, ובכל זאת, בשל האיזון שיש בגופנו, הם לא מתרבים עד-כדי גרימת מחלה, ואנו חיים בשקט ובשלווה איתם, ולמעשה בלי רבים מהם אין לנו שום אפשרות לחיות, משום שהם חלק מחילוף החומרים שלנו ועושים עבורינו עבודות חשובות. כך למשל הפלורה של המעיים, החיידקים שחיים לנו בפה ועל העור ועוד. המדע שקשור בשותפים שלנו עדיין בחיתוליו, אבל כבר עכשיו ברור שמדובר בסימביוזה הדוקה והכרחית.


יש לא מעט מחלות מידבקות שמסתובבות לעתים בציבור. הא.נשים הרגישים או החלשים עלולים לחלות (כלומר, לפתח תסמינים), אבל רוב הא.נשים לא יידעו לעולם שהם חלו, פשוט משום שהם... לא חלו!! ע"פ ויקיפדיה, "במובן הפיזי, מחלה היא פגיעה בגופו של יצור חי, הגורמת לתפקוד לקוי של הגוף". כלומר, אם הגוף מתפקד בצורה רגילה וטובה, כלומר אין תסמינים ואין פגיעה בגוף, האדם מוגדר "בריא" ולא "חולה ללא תסמינים" (ואני לא מדבר כמובן על מקרים שמחלה מקננת בגוף ואיננו יודעים עליה, משום שאז היא אכן עונה להגדרה "מחלה").


כיום, כדי שיגדירו אותנו "בריאים", עלינו לעבור בדיקה שתוודא שאנחנו לא נושאים בגופינו את הנגיף המבוקש; היום זה קורונה, מחר שפעת, ובעתיד אפשר יהיה להוסיף כל מחלה שהשלטון ירצה.


אתם הבנתם?!


השלטון מחליף את ההגדרה של אדם שמרגיש מצויין ומתפקד מצויין וגופו לא נמצא בשום מצב של מחלה, מ"בריא" ל"פוטנציאלית חולה אסימפטומטי", ולכן אדם זה, פוטנציאלית, מסוכן לציבור. הפכו את כולנו ל"פצצות מתקתקות עד שלא יוכח אחרת".


וכאשר התפיסה השלטת אומרת שחיסון מונע מחלה (למרות שזה לאו דווקא נכון, ובטח לא מתאים לכל החיסונים ולכל האנשים המתחסנים), הרי כדי שאדם לא יוגדר כ"חולה ללא תסמינים", הוא יצטרך להתחסן ובכך לא יהיה מסוכן לציבור. בפועל הוא עלול להדביק דווקא יותר אנשים (למשל בשעלת, שם המחוסנים ללא-תסמינים מסתובבים בציבור ומדביקים את זולתם, ואילו החולים עם תסמינים נשארים בבית).


אם האפשרות הזו לא מפחידה אתכם – אתם מוזמנים להמשיך לחיות כרגיל בשקט ובשלווה, ולקבל כל חיסון עתידי שהשלטון יכפה עליכם ועל ילדיכם, להיכנס לבידוד או להסגר בעקבות כל "מגיפה" שהשלטון ימציא, לאפשר לכל שוטר או איש מד"א לבדוק אתכם לכל מחלה שהשלטון יחליט וכו'.


אותי האפשרות הזו מאד מפחידה!!


‏רני כשר‏ (‏‎Rani Kasher‎‏)


-------------

חיסונים - בחירה מושכלת

חיסונים באופן טבעי

חיסונים: מגיע לי לדעת הכל

לצאת מעדר הרגיל

לחיות ללא תרופות. רפואת יתר

75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page